lauantai 17. toukokuuta 2014

Auttakaa! Auttakaa! Auttakaa!

 photo kukkasia064-001_zps5b5b2b27.jpg

Mun täytyy olla jollakin oudolla, harvinaisella tavalla sairas. Kärsin allergiasta tai hylkimisreaktiosta. Aina, kun rohkaistun ja tartun kameraan, mut valtaa ahdistus ja epätoivo. Lasken kameran takaisin kameralaukkuun ja annan sen pölyttyä taas kuukauden, ehkä sitten olen rohkeampi. Tätä on jatkunut jo vuoden. Poissa silmistä, poissa mielestä.
 photo kukkasia085-001_zps2070f09a.jpg

Aika masentavaa, että harrastus joka oli mulle joskus ainut henkireikä kaiken keskellä, on muuttunut mun silmissäni ahdistavaksi. Haluaisin, mutta en pysty. Mun itsetuntoni kaiken luovan suhteen on murskattu hiljalleen, luulin että murtumat paranisivat nopeammin. Eivät sitten näemmä parane, siihen tarvitaan aikaa enkä osaa sanoa kuinka paljon. Mä en uskalla enää astua kameran taakse, enkä myöskään sen eteen. Näytän väärältä, huonolta. Se ihminen siinä kameran näytössä ei ole se, joka haluan olla. Se en ole minä. Se on joku, jonka hymy on vääristynyt, se on irvistys.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti