sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Vaikka vuoksesi myrkkyä joisin, voisin karhuja kengittää.

 Viime aikoina olen suunnannut kaiken energiani aivan turhiin asioihin, enkä oikein ole saanut mitään aikaiseksi niin blogin kuin esimerkiksi kirjoitustenkaan osalta. Tammikuu on vain ajelehtinut eteenpäin enkä ole tajunnut ajan kulua, typerä nainen. Turhauttava kuukausi, jos jollain tapaa sitä voi lyhyesti kuvailla. Turhauttava, koska olen ahdistunut taas typeristä asioista ja olen antanut liikaa tilaa turhille asioille sekä murheille. Mutta jos jotain positiivista tammikuulta pitää etsiä, niin ensimmäisenä tulee mieleen mun uusi ja ihana huulipunani, jonka vihdoin uskalsin ostaa ja onneksi ostin! Koko syksyn haaveilin viininpunaisesta huulipunasta, mutta samalla vierastin kyseistä sävyä. Onneksi kuitenkin kokeilin, nyt olen aivan rakastunut kyseiseen sävyyn ja kuun alussa ostamani huulipuna onkin jo melkein loppuun kulutettu, hupsista.
 Piristystä tammikuuhun on myös tuonut lumen tuoma kauneus ja valo! Ihan tajutonta herätä valoisaan ja kirkkaaseen päivään, luulin jo etten näkisi aurinkoa tai ylipäätään valoa ennen kevään tuloa. Järjetön kylmyys on totta kai aina miinus, kun on kyse minusta, ikuinen kesänlapsi kun olen. Kuulostipa kliseiseltä.
 Tammikuussa on myös ollut aikaa nähdä kavereita, istua iltaa ja mikä parasta, päästä käyttämään joululahjaksi saamaani Carlingsin lahjakorttia! Voi että kuinka voin rakastaan jokaista tuon puljun sisältä löytyvää vaatekappaletta!
Eikä sovi unohtaa alennusmyyntejä, kun on puhe tammikuun parhaista puolista! Suunnattiin Sakun kanssa Ideaparkiin päiväksi shoppailemaan ja palattiin kotiin lompakot huimasti keventyneinä. Ehdoton lemppari alennuslöydöistä oli JC:stä ostettu Crockerin bikerliivi, jonka alkuperäinen hinta lähenteli 60€, mutta muutaman alennuslappusen jälkeen hintaa oli enää noin 14€! Tuosta liivistä on muodostunut lyhyessä ajassa yksi mun luottovaatteista ja välillä unohdan omistavani muita vaatteita. Ja parantumaton koruharakka kun olen, Cubuksesta ostin kauan himoitsemani korvikset ja rannekorun. Myös Glitterin lahjakortilla oli käyttöä ja nyt pitäisi saada jostakin oikea korurasia kaikille vuosien varrella kerääntyneille koruille. Semmoista siis etsimään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti