perjantai 3. tammikuuta 2014

Älä lipeä valitsemaltasi polulta.

 
Mä olen semmoinen ihminen, joka stressaa asioista ihan liikaa. Muovaan asioista päässäni isoja kummituksia, vihollisia, jotka sitten tupsahtaa mun mieleeni yleensä öisin, kun pitäisi nukkua. Olen iloinen, mutta sitten en olekaan iloinen ja onnellinen, koska ne kummitukset, tekemättömät asiat ja velvollisuudet, elämänmuutokset joihin en voi vaikuttaa mitenkään, jatkavat ravaamista mun pääni sisällä. Vaikka en pidä kliseisistä uuden vuoden lupauksista, niin silti jos jonkun uuden vuoden lupauksen teen, niin haluan itsestäni täsmällisemmän ja vastuuntuntoisemman ihmisen, joka hoitaa asiat ajallaan ja lopettaa turhista asioista stressaamisen. Saa nähdä, onnistunko muuttamaan tämän osan itsestäni. Mulla on nyt hyvä mahdollisuus hoitaa koulu kunnialla loppuun, menestyä kirjoituksissa, hankkia kesätyöpaikka ja ehkä niiden onnistumisten kautta myös oppia pitämään itsestäni vähän enemmän.

2 kommenttia:

  1. Ei vitsi miten ihana blogi niin ihanan oloisella ihmisellä! Toivottavasti olisit kiinnostunut tekmään tällaisen haasteen :) http://toomanyminutes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu!

    http://scotlandstyle.blogspot.co.uk/2014/01/haaste.html

    VastaaPoista