keskiviikko 4. joulukuuta 2013

WCW - LouLou D'vil


Elämäni ensimmäinen Women Crush Wednesday / WCW-postaus ja tahdon esitellä maailman kauneimman naisen, suomalaisen burleskitaiteilijan, LouLou D'vilin. En voi kuin kadehtia. Menin ihan sanattomaksi, kun näin hänen kuviaan ensimmäisen kerran. Mä olen koko elämäni mietänyt itseni täysin heteroksi, mutta tuolloin kyllä oma suuntautuminen alkoi ensimmäistä kertaa epäillyttää. Siis kukaan ei vaan voi mitenkään olla noin kaunis, upea, täydellinen, se on vaan ihan mahdotonta. Miten joku voi näyttää noin elegantilta, tyylikkäältä, ylväältä?
 
 
LouLou D'vil vastaa täysin mun kauneusihannettani. Mustat hiukset, punaiset huulet, tatuointeja, tiimalasivartalo, kalpea iho. Täydellisyyttä. Mulla oli pidemmän aikaa haaveena nähdä kyseisen naisen esitys tai edes nähdä tämä nainen elävänä, jotta voisin oikeasti uskoa, että joku näin täydellinen on edes olemassa. Syyskuussa LouLou D'vil esiintyi Tampereella ja mä menin aivan sanattomaksi, kun hän vihdoin saapui lavalle, kuulostakoon kuinka kliseiseltä tahansa. En ole koskaan nähnyt ketään, kuka oikeasti säihkyisi sillä tavalla ja olisi kokonaisuudessaan niin täydellinen, upea, kaunis.
 
Toinen asia, mitä ulkonäön lisäksi kadehdin, on se itsevarmuus, mikä LouLou D'vilillä on. Sen esityksen jälkeen, mä ensimmäistä kertaa mä ymmärsin, että minkä takia sanotaan, että itsevarma nainen on kaunis. Esityksen jälkeen mulla olisi ollut mahdollisuus mennä juttelemaan hänelle, mutta mä en uskaltanut. Siinä hän oli ihmisten ympäröimänä, hymyili ja nauroi, säihkyi. Mulla ei riittänyt itsevarmuus ja olin ihan mykkä. Nyt, muutama kuukausi jälkeenpäin mua kaduttaa. En tiedä, mitä olisin hänelle sanonut, mutta olisin halunnut edes hetken ajan jutella maailman kauneimmalle naiselle, ihmiselle, joka on yksi mun idoleistani. Ehkä vielä joskus, jos vielä saan tilaisuuden ja olen tarpeeksi rohkea. Vielä joskus, jonain päivänä mä haluan olla yhtä itsevarma ja upea, kuin LouLou D'vil.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti