torstai 5. joulukuuta 2013

Orposilmäinen, typerä tyttö

 
 
Tänään mua on kiukuttanut, oli oikein kunnon kiukkupäivä. Joskus on ihan okei taantua uhmaikäisen pikkulapsen tasolle ja itkeä, kun asiat ei suju, kuten itse haluaa. Tänään on ollut juuri sellainen päivä. Illasta olinkin sitten niin pahalla tuulella, että ruokakaupan iloisille ihmisille olisi tehnyt mieli haistattaa vitut pelkästä hymyilemisestä. Kassan ylipirteä kassatyttö senkun pahensi mun pahaa mieltäni. Kaupasta taapertaessani pari pikkupoikaa toivotti mulle hyvää joulua, mä vain mulkaisin takaisin kirotessani samalla mielessäni tien liukkautta ja taivaalta tupruttavaa lunta.
 
Ehkä mua rangaistiin epäkohteliaasta käytöksestä, sillä vain hetkeä myöhemmin liukastuin ja kaaduin painavien kauppakassieni kanssa. Olin ihan yltäpäältä lumessa ja selkään sattui. Itku tuli ja aloin kiroamaan ääneen Suomen vuodenaikoja ja sitä saatanan lunta. Loppumatkan vollotin ja kirosin vuoronperään. Kotona purin kiukkuni siivoamiseen ja nyt täällä näyttää jo ihan kotoisalta, nyt ei edes enää kiukuta niin kamalasti. Nyt aion viettää rauhallisen illan ihan vain itseni kanssa, fiilistellä kynttilöitä ja mennä saunaan.
 


2 kommenttia:

  1. Eksyin tänne nyt vasta ja oon ihan sairaan ilonen että oot palannu taas bloggaamaan!!!! Oot mun suosikkibloggaaja ja oon saanu sulta niin paljon inspistä ja tää uus blogi näyttää vieläki paremmalta ku vanha :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw voi kiitos ♥ kylläpäs piristit mun päivää!

      Poista