torstai 21. marraskuuta 2013

The New Beginning

Mä olen täällä taas, ehkä elävämpänä kuin koskaan, kuulostakoon kuinka kliseiseltä tahansa. Mä olen elänyt hiljaiseloa bloggaamisen puolella muutaman kuukauden ja uskon, että se on tehnyt ihan hyvääkin. Mitä mulle sitten kuuluu? No, suoraan sanottuna  mun koko syksy on mennyt ihan päin helvettiä, vanhat haamut viime talvelta nosti päätään ja ne ahdisti mut nurkkaan. Mä olin vähän jumissa itseni kanssa ja taidan olla edelleen ainakin vähän. Sekin on yksi syy sille, miksi mä olen palannut tämän koukuttavan ja joskus niin turhauttavan harrastuksen pariin. Blogitauolla mä nimittäin huomasin, että mä en voi hyvin, ellen saa kirjoittaa. Mä rakastan kirjoittamista, niin se vaan on, ei siitä pääse yli eikä ympäri.
 
Uuden blogin perustaminen oli ainoa vaihtoehto ihan jo mun oman mielenterveyden kannalta ja tällä hetkellä mä olen täynnä inspiraatiota, enemmän kuin ikinä. Tällä kertaa teen blogista just mun näköisen, itseäni vartenhan mä olen alun perin alkanutkin kirjoittaa ja niin sen pitää jatkua. Rakastan uuden blogin nimeä, ulkoasua ja kaikkea sitä fiilistä, mitä siitä mulle irtoaa. Toivottavasti mä pääsen taas vauhtiin ja jaksaisin hymyillä vähän enemmän.


2 kommenttia: